Tessa1988.reismee.nl

Nog 6 nachtjes slapen

Hallo en welkom op mijn reislog!

Over 6 nachten is het dan zover. Dan gaat mijn grote avontuur beginnen! Spannend!! Volgende week zaterdag zal ik voor 3 weken naar Ghana gaan om daar in een kindertehuis (Tina's chilcare foundation) vrijwilligerswerk te doen. Ik zal eerst 3 orientatiedagen in de hoofdstad van Ghana, Accra, doorbrengen. Orientatie op de cultuur, de stad (en strand), do en don'ts, veiligheid en het vrijwilligerswerk.


Afgelopen weken hebben in het teken gestaan van de voorbereidingen. Ticket boeken, visum aanvragen, vaccinaties, reisbenodigdheden verzamelen en geld inzamelen voor het kindertehuis. Gaat toch meer tijd in zitten dan je denkt! Ook heb ik geprobeerd me zo goed mogelijk in te lezen. Wat is daar belangrijk, welke waarden en normen gelden daar en wat zijn de verschillen met Nederland. Wat ik zo gelezen heb heel wat! Ik bben erg benieuwd naar het lan en de cultuur.

Nu is het bijna zover. De komende weken probeer ik hier regelmatig verhalen en foto's neer te zetten, zodat degene die het leuk vinden het kunnen volgen.


Liefs,

Tessa

Reacties

Reacties

jolanda

Leuk om op de hoogte te blijven van je avontuur. Pas goed op jezelf en veel plezier!

Anja Moesker

Tessa,

ik wens je eenn hele fijne en leerzame ervaring toe. Ik hoop regelmatig je blog te lezen .
Geniet ervan, ik zie uit naar je verhalen

Ineke Huijsman

Hoi Tessa,

Een hele goede reis gewenst, en een fijne tijd met de kindertjes in Ghana. Leuk een reisblog.

Groet, Ineke

Peter Bos

Hoi tessa

Allereerst hoop ik dat je gezond en wel aangekomen bent in Ghana! Ik wens jou heel veel werkplezier en geniet van de ervaringen!! Namens de studenten HP leerjaar 1: Super dat je dit doet!!

Groetjes,

Marianne Rep

He Tessa, al een beetje gewend daar? Ben benieuwd, dus wacht met spanning op een fotootje oid!

moeder van tessa

Tessa is veilig en wel in het weeshuis aangekomen...ze kan helaas nog niet een internetverbinding krijgen vandaar dat ze hier nog niks kan plaatsen! Ze probeert dit zo gauw mogelijk...

Simone

Hey hey,

Hoe is het daar??? ik ben zo benieuwd!!! ik hoop dat je het leuk hebt en dat je veel aan het leren en ontdekken bent.
Heb je inmiddels al internet?

Groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active